Anvisningar

Anvisningar

Vid frågor om leverans eller eventuell reklamation eller retur av produkter från LUXURY shop, kontakta info@innoflame.fi eller +358 (0)207 433 600.

Vid andra frågor rörande LUXURY shop eller poäng, kontakta hairmails kundservice.

Vad menas med poäng?

I LUXURY shop motsvarar 1 poäng 10 kronor i Sverige och 1 euro i euroländer. Exempel: 150 poäng motsvarar 1500 kr eller 150 euro.

Vilken typ av produkter kan jag välja med poängen?

Du får tillgång till alla produkter i LUXURY shop baserat på ditt företags poängsaldo. Längst upp till höger i LUXURY shop ser du hur många poäng ditt företag har. Du ser hur många poäng du behöver för varje produkt genom att hålla muspekaren över produktbilden. Antalet poäng visas då längst upp till höger på bilden.

Vad är leveranskostnaden för produkter i LUXURY shop?

Du får vilken produkt eller vilka produkter som helst i LUXURY shop skickade till din adress för 10 poäng.

Hur samlar man poäng?

Du får poäng varje gång dina inköp hos hairmail uppnår 15 000 kr under ett år. Möbelinköp inkluderas inte. Om du inte ser dina poäng längst upp till höger på fakturan kan du kontakta hairmails kundservice.

Kunder i Sverige • via e-post kundservice@hairmail.net • per telefon 08-121 600 50 Kunder i Finland • via e-post kundservice@hairmail.net • per telefon 09 2538 5800