Yhteystiedot

Verkkokaupan ylläpito:
Innoflame Oy
Kornetintie 3
00380 HELSINKI
p. 0207 433 604
asiakaspalvelu(at)innoflame.fi

 

Toimitukset ja maksutavat
Tuotteiden hinnat sisältävät 24 % arvonlisäveron. Maksu suoritetaan euroina. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Jos jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta toimituksen nopeuttamiseksi.
Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä.
Tilauksen loppusummaan lisätään mahdolliset käsittely- ja toimituskulut.

Toimitusaika
Varastossa olevan tuotteen toimitus on 3-4 päivän sisällä. Mikäli tilaamanne tuote on varastosta loppu, sitä tilataan lisää (tällöin toimitusaika n. 1-4 vkoa), ellei kyseinen tuote ole siirretty poistettavaksi. Poistuvista tuotteista tai toimitusajan viivästyessä informoimme tilaajaa erikseen.

Tuotepalautukset
Palauttaessanne tuotteen mainitkaa Postin henkilökunnalle, että kyseessä on asiakaspalautus 605202/PORIN Innoflame Oy:lle. Muistakaa pyytää kuitti. Palautusosoite on Innoflame Oy, Kirrintie 2, 28880 PORI.

Jos ette jostain syystä ole tyytyväinen ostokseen (esim. olette tilanneet väärän kokoisen tuotteen), voitte palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä. Muistattehan, että palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Liittäkää lähetyksen mukaan tilinumeronne sekä kopio ostoksen yhteydessä saamastanne laskusta. Maksettu summa hyvitetään tilillenne 30 päivän kuluessa, mikäli tilinumero ilmoitetaan meille ja LASKUKOPIO on liitettynä lähetykseen. Mikäli laskukopiota ei ole asiakaspalautuksen mukana, veloitamme käsittelykuluina 25,00 €.
 

Huomioithan poikkeuksena tämä EI koske tilausten mukaan merkattuja tuotteita - Tilausten mukaan merkatuilla tuotteilla EI ole vahto- eikä palautusoikeutta!

Jos tuote on vioittunut tai muuten epäkelpo, palauttakaa tuote (asiakaspalautus PORIN Innoflamelle) ja liittäkää mukaan laskumme sekä vapaamuotoinen kirje, josta käy ilmi, mitä vikaa tuotteessa on sekä mahdolliset vaihtotoiveet tai tilinumero rahojen palautusta varten. Molemmissa tapauksissa tulee lähetyksen mukana AINA olla ostoksen yhteydessä saamanne laskukopio.

Jos haluatte rahanne takaisin tuotteesta, joka ei täytä odotuksianne tai on toimitettu liian myöhään, palauttamanne tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön sisältäen kaikki tarvikkeet ja alkuperäisen pakkauksen täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 50 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

HUOM! Tuotteen vaihto-oikeus koskee ainoastaan viallisia tuotteita. Mikäli palautatte virheettömän tuotteen ja haluatte toisen tilalle, tehkää verkkokaupasta uusi tilaus.

Tiedustelut ja virheellisistä tuotteista ilmoittaminen
Jos teillä on kysymyksiä verkkokaupan tuotteista, ne voi lähettää Innoflameen (yhteystiedot alla). Vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän jälkeen. Havaittuanne vian ottakaa välittömästi yhteys Innoflameen.

Tiedustelut puhelimitse arkisin klo 8-16
+358 207 433604
Sähköposti: asiakaspalvelu(at)innoflame.fi
Postiosoite
Innoflame Oy
Kirrintie 2
28880 PORI
 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
https://www.paytrail.com

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä
Innoflame Oy:n GoShop verkkokauppa
Innoflame Oy, Kornetintie 3, 00380 Helsinki (y-tunnus 1055712-8), puhelin 0207 433 600
2. Rekisteriasioista vastaava
Innoflame henkilökunta
3. Rekisterin nimi
Verkkokaupan asiakasrekisteri
4. Rekisterin käyttötarkoitus
Rekisteriin tallennettuja tietoja käytetään tilausjärjestelmässä tilauksien tekemiseen sekä asiakassuhteiden hoitamiseen, markkinointitarkoituksiin sekä muihin verkkokaupan palveluihin liittyviin tarkoituksiin.
5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteriin kerätään asiakkaan perustietoja, kuten:
- nimi
- osoite
- puhelin
- sähköposti.
6. Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisterinpitäjä rekisteröi käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.
7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle. Yksityisasiakkaan syöttämät tiedot ja tilauksen kokonaissumma luovutetaan luottopalvelun tarjoajalle luotottamispäätöksen tekemiseksi. Ei muita säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille. Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.
8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Käyttäjärekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, joka on suojattu palomuurin ja käyttöjärjestelmän suojausohjelmiston avulla. Järjestelmään sisäänpääsy edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämistä. Järjestelmään tallennettuihin rekisterin sisältämiin tietoihin pääsevät ja niitä ovat oikeutettuja käyttämään vain tietyt, ennalta määritellyt rekisterinpitäjän työntekijät. Rekisterin sisältämät tulostetut tiedot säilytetään lukituissa tiloissa.
9. Rekisteröidyn kielto-oikeus
Rekisteröityessään asiakas suostuu vastaanottamaan rekisterinpitäjän lähettämää mainosmateriaalia. Rekisterin tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille mainostamistarkoituksiin.
10. Rekisteröidyn tarkastusoikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopion. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti ja osoittaa rekisteriasioista vastaavalle henkilölle.
11. Tiedon korjaaminen
Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää rekisterissä olevan virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn vaatimuksesta. Rekisteröity voi myös tarvittaessa itse päivittää omat tietonsa

Yksityisyyssuojatiedote

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.

Asiakasrekisteriimme emme tilaustietoja ilman eri sopimusta syötä, mutta tilauksen tulosteen arkistoimme siltä varalta, että tilauksen suhteen ilmenee myöhemmin epäselvyyksiä.

Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Elektronisesti talletetut tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.