Info

Leveranser och betalningsmetoder

Leveranser och betalningsmetoder
Produktpriserna inkluderar 24% moms. Betalning sker i euro. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser. Om tillgängligheten för en produkt upphör eller är orimligt förlängd, förbehåller vi oss rätten att ensidigt avbryta delar av beställningen för att påskynda leveransen.
Vi skickar en orderbekräftelse via e-post. För att få en orderbekräftelse måste du ange en e -postadress när du beställer. Avtalet skapas i samband med orderbekräftelsen. Leveranskostnader kommer att läggas till det totala beloppet för beställningen.

Leveranstid
Leverans av produkten i lager är inom 3-5 dagar. Om produkten du beställt är slut, kommer det att beställas mera (i så fall är leveranstiden cirka 1-4 veckor), om inte produkten i fråga har tagits bort från sortimentet. Vi kommer att informera kunden separat om utgående produkter eller om leveranstiden är försenad.

Produktretur
När du returnerar produkten, meddela Posten att detta är en kundreturnering till 605202 / PORIN Innoflame Oy. Kom ihåg att be om kvitto. Returadressen är Innoflame Oy, Kirrintie 2, 28880 PORI.

Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp (t.ex. om du har beställt en produkt av fel storlek) kan du returnera den inom 14 dagar enligt konsumentskyddslagen. Kom ihåg att den returnerade produkten måste vara i originalskick och oanvänd. Inkludera ditt kontonummer och en kopia av fakturan du fick med ditt köp enligt försändelsen. Beloppet som betalas kommer att krediteras ditt konto inom 30 dagar om kontonumret lämnas till oss och en FAKTURAKOPIA bifogas försändelsen. Om en kopia av fakturan inte ingår i kunders retur kommer vi att ta ut 25,00 € som behandlingskostnader.

Om produkten är defekt eller på annat sätt ogiltig, lämna tillbaka produkten (kundens retur till PORI Innoflame) och bifoga vår faktura och ett brev i fri form som anger vad som är fel med produkten, samt eventuella utbytesförfrågningar eller kontonummer för återbetalning. I båda fallen måste försändelsen ALLTID åtföljas av en kopia av fakturan du fick vid köpet.

Om du vill ha pengarna tillbaka på en produkt som inte uppfyller dina förväntningar eller har levererats för sent måste produkten du returnerade vara i originalskick och oanvänd, inklusive alla tillbehör och originalförpackningar för full återbetalning. Om returen inte innehåller allt däri eller är i dåligt skick av en anledning orsakad av kunden, kommer vi i allmänhet att hålla 50% av försäljningspriset som skadestånd.

NOTERA! Rätten att byta produkten gäller endast defekta produkter. Om du returnerar en felfri produkt och vill ha en annan ersättare, gör en ny beställning från webbutiken.

Förfrågningar och rapportering av defekta produkter
Om du har några frågor om e-handelsprodukter kan du skicka dem till Innoflame (kontaktinformation nedan). Vi är också ansvariga för produkternas defekt efter de 14 dagarna som nämns ovan. Kontakta Innoflame omedelbart om du upptäcker något fel.

Förfrågningar per telefon på vardagar från 9 till 15
tel. 0207 433604
E -post: kundtjänst (at) innoflame.fi
Postadress
Innoflame Oy
Kirrintie 2
28880 PORI

Betaltjänstleverantör

Paytrail Oyj (2122839-7) samarbetar med finska banker och kreditinstitut som betaltjänstleverantör och betaltjänstleverantör. Paytrail Oyj visas som betalningsmottagare på kontoutdraget eller kortfakturan och vidarebefordrar betalningen till säljaren. Paytrail Oyj har en betalningsinstitutslicens. Vid reklamation, kontakta produktleverantören i första hand.

Paytrail Oyj, företags-ID: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
http://www.paytrail.com