Info

Toimitukset ja maksutavat

Toimitukset ja maksutavat
Tuotteiden hinnat sisältävät 24 % arvonlisäveron. Maksu suoritetaan euroina. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Jos jonkin tuotteen saatavuus loppuu tai pitkittyy kohtuuttomasti, pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta toimituksen nopeuttamiseksi.
Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sopimus syntyy tilausvahvistuksen yhteydessä.
Tilauksen loppusummaan lisätään toimituskulut.


Toimitusaika
Varastossa olevan tuotteen toimitus on 3-5 päivän sisällä. Mikäli tilaamanne tuote on varastosta loppu, sitä tilataan lisää (tällöin toimitusaika n. 1-4 vkoa), ellei kyseinen tuote ole siirretty poistettavaksi. Poistuvista tuotteista tai toimitusajan viivästyessä informoimme tilaajaa erikseen.


Tuotepalautukset
Palauttaessanne tuotteen mainitkaa Postin henkilökunnalle, että kyseessä on asiakaspalautus 605202/PORIN Innoflame Oy:lle. Muistakaa pyytää kuitti. Palautusosoite on Innoflame Oy, Kirrintie 2, 28880 PORI.

Jos ette jostain syystä ole tyytyväinen ostokseen (esim. olette tilanneet väärän kokoisen tuotteen), voitte palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä. Muistattehan, että palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Liittäkää lähetyksen mukaan tilinumeronne sekä kopio ostoksen yhteydessä saamastanne laskusta. Maksettu summa hyvitetään tilillenne 30 päivän kuluessa, mikäli tilinumero ilmoitetaan meille ja LASKUKOPIO on liitettynä lähetykseen. Mikäli laskukopiota ei ole asiakaspalautuksen mukana, veloitamme käsittelykuluina 25,00 €.

Jos tuote on vioittunut tai muuten epäkelpo, palauttakaa tuote (asiakaspalautus PORIN Innoflamelle) ja liittäkää mukaan laskumme sekä vapaamuotoinen kirje, josta käy ilmi, mitä vikaa tuotteessa on sekä mahdolliset vaihtotoiveet tai tilinumero rahojen palautusta varten. Molemmissa tapauksissa tulee lähetyksen mukana AINA olla ostoksen yhteydessä saamanne laskukopio.

Jos haluatte rahanne takaisin tuotteesta, joka ei täytä odotuksianne tai on toimitettu liian myöhään, palauttamanne tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön sisältäen kaikki tarvikkeet ja alkuperäisen pakkauksen täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 50 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

HUOM! Tuotteen vaihto-oikeus koskee ainoastaan viallisia tuotteita. Mikäli palautatte virheettömän tuotteen ja haluatte toisen tilalle, tehkää verkkokaupasta uusi tilaus.

Tiedustelut ja virheellisistä tuotteista ilmoittaminen
Jos teillä on kysymyksiä verkkokaupan tuotteista, ne voi lähettää Innoflameen (yhteystiedot alla). Vastaamme tuotteiden virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän jälkeen. Havaittuanne vian ottakaa välittömästi yhteys Innoflameen.

Tiedustelut puhelimitse arkisin klo 9-15
p. 0207 433604
Sähköposti: asiakaspalvelu(at)innoflame.fi
Postiosoite
Innoflame Oy
Kirrintie 2
28880 PORI

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
http://www.paytrail.com